Monday, November 13, 2017

Selamat Petang Semua

Assalamualaikum

Dah minum petang ke semua kawan alamaya?
Nak cerita petang ni Cik Manggis minum petang bersama
Munchy's Wheat Cracker bersama coffee Min Kaffe. Ni kali pertama cik manggis rasa biskut Munchy's Wheat Cracker ni sebab selalunya sebelum ni asik beli yang ada inti je. Apa yang boleh cik manggis katakan biskut ni memang sedap. Rasanya lemak lemak dan ada manis manis sikit tapi taklah manis sangat. Bak kata kalau nak rasa....memang cik manggis bagi Thumbs Uplah....100% boleh cuba.



Selain dari itu dari segi pakaging pun senang sebab setiap satu pek yang kita beli dah dibuat paket kecil-kecil didalamnya. Senang sangat sekiranya nak bagi anak bawa bekal ke sekolah atau kita sendiri bawa bekal g keje. Just capai dan terus masuk beg. Senangkan....

Ok sekian dulu celoteh cik manggis petang ni. Panjang sangat nanti bosan pulak ye dak...


7 comments:

  1. comel je saiz biskut. ngam untuk celup-celup

    ReplyDelete
  2. wuhuuu ujung minggu je lah merasa minum petang ni.. :D
    petang ni menu cucur ikan bilis....

    ReplyDelete
  3. Selalu beli gak biskut ni. Mudah nak simpan sebab packing kecik kecik gitu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu sis senang nak simpan. Sedap pun sedap kan.

      Delete