Monday, November 6, 2017

Makan-makan di Westplate Factory Shah Alam.

Saja nak bagi review sikit pasal tempat makan ni....West plate yang aku pergi ni yang kat Seksyen 23 Shah Alam. Memandangkan dekat dengan rumah aku so....sini lah tempatnya aku selalu lepak dengan anak-anak. Lagi pun aku rasa tempat ni tak serabut macam tempat lain disamping makananya yang sedap pada tekak aku.


Restoran ini ada dua bahagian....satu bahagian yang beraircond dan satu bahagian lagi yang biasa. Takde charge lain pun kalau duduk kkat tempat beraircond tu sebenarnya. So tempat pilihan aku adalah yang beraircond la sebabnya tempat ni lebih tertutup dan agak privacy.


Sorry gambar tak lawa....sebab tak cadang pun nak letak kat blog sebenarnya. Lagi pun aku bukan pro bab bab amik gambar ni.


Antara menu yang ada kat sini. Tapi yang aku paling aku suka ialah Chicken Sizzling dia memang best sangat.


Pada sesiapa yang nak singgah bolehla tengok alamat kat map tu. Aku screenshot ke kat cik google. Sebab aku buat post ni guna handset je...
Teramatlah kecik no aku rasa...
Ok cukup dulu untuk hari ni.
Moga korang tak boring membaca entry aku ni

12 comments:

  1. nyam sangat. berapa RM tu 1 hidang besar tu? nampak menyelerakan sangat

    Jom baca kisah Nora tekad mendapatkan Vitamin Untuk Isteri ini sebagai ikhtiar untuk segera hamil sebelum mertuanya mencarikan Isteri baru buat suami.

    ReplyDelete
  2. wahhh menyelerakan yg dalam dulang tu.berapa rm la tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq cik renex. Act yg dalam dulang tu ada 2 saiz kecil dan besar. Harga insyaallah tak membebankan.

      Delete
  3. Siqah duduk Shah Alam tapi tak pernah tahu pun kedai ni. TQ share! Nanti nak terjah. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh siqah...kalau nak yang besar lagi kat Seksyen 7 lagi besar restoran dia.

      Delete
  4. nnti bole singgh klo g shah alam...tq cik manggis

    ReplyDelete
  5. tak pena ag lepak situ..padahal selalu g shah alam

    ReplyDelete
  6. Wahhh... meriah chicken sizzling tu. hihi. Btw, salam singgah dan done follow blog kak Cik Manggis. :D

    ReplyDelete